تشییع پیکر مطهر 5 شهید دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم

تشییع پیکر مطهر 5 شهید دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم

در راستای گرامیداشت سالروز تشییع پیکر مطهر 370 شهید عملیات محرم در سال 1361 و در آستانه اربعین حسینی، صبح امروز مراسم تشییع پیکر مطهر 5 شهید گمنام دوران دفاع مقدس به همراه یک شهید مدافع حرم برگزار شد.

پیکر مطهر 5 تن از این شهدا از ساعت 8 صبح با حضور پرشور مردم از چهارراه نورباران به سمت باغ غدیر تشییع و در محوطه ورودی شرقی باغ موزه دفاع مقدس تدفین خواهد شد و پیکر شهید مدافع حرم نیز در گلستان شهدای اصفهان تدفین می‌شود.

یکی از این شهدا، جوان 20 ساله‌ای است که در عملیات خیبر و در منطقه جزیره مجنون به شهادت رسیده است؛ دو تن دیگر از این شهدا، نوجوان 16 ساله‌ای که در عملیات محرم و در منطقه شرهانی به شهادت رسیده و جوان 22 ساله‌ای که در عملیات والفجر یک و در منطقه فکه به شهادت رسیده بوده‌اند.

شهید دیگری نیز در سن 17 سالگی در عملیات ایذایی والفجر 8 و در جزیره ام‌الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل آمده است، جوان 18 ساله دیگری نیز که در عملیات والفجر 4 و در منطقه پنجوین به شهادت رسیده از جمله دیگر شهدایی است که پس از تفحص، روز 25 آبان بر روی دوش مردم اصفهان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش فارس، شهید مدافع حرم غلامرضا کریمی نیز یکی دیگر از شهیدان است که طی درگیری با نیروهای تکفیری در سوریه به شهادت رسیده است



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : دانشجو
تاریخ : پنج شنبه 27 آبان 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: